On my nails

 
Här kommer ett inlägg med en rejäl dos nagellack.
Två av de senaste målade och sedan mina fyra new in som jag inte hunnit med att inviga ännu.
Jag har en liten idé om vad jag ska göra nästa gång och jag hoppas det blir lika bra som i huvudet, ingen av de nya lacken är däremot inräknad i den.
 
På mina naglar.
På första bilden har jag målat nageln med ett liquid sand lack som heter PUSSY GALORE från OPI och kommer från Bond kollektionen, sen har jag duttat på lite blått glitter som heter Blue dazzle från W7.
Andra bilden är också från OPI och heter LOVE.ANGEL.MUSIC.BABY som har en satinfinish och kommer från Gwen Stefani kollektionen.
 
Sedan har vi mina new in lack.
En ljus sockervaddsrosa och en limegrön med lite skimmer i från Sensinity som heter Té verde 89 och Fresa 80.
De två med flerfärgade hexagonglitter i är från China Glaze och heter Don't be a flake och Create a spark.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0