New in - kläder

 
Jag tycker det är så himla svårt att hitta snygga plagg nu, i stort sätt vart man än kollar är det en massa pastellfärger.
Inget illa i sig då jag tycker det är hemskt fint på många, men det är inget för mina smaklökar.
Svart, vinrött, mörkgrå och mörkblå är mer i min smak och det är i dem färgerna som jag kan identifiera mig själv bäst.
När det kommer till skor och nagellack så kan jag gå lös med färger/mönster och älskar när det sticker och lyser, främst naglarna då.
Det jag ville få fram är iaf att det finns väldigt mycket fina kläder nu men med fel färger.
 
Fyra nya tillskott i garderoben, tre t-shirts och ett par mysbrallor som är dödligt skön.
Jag tvekade länge innan jag köpte byxorna men jag ångrar mig inte alls, så grymt skön så jag vill ha dem jämt.
Däremot kommer jag nog inte gå längre än ut till våran gård i dem, möjligtvis till bilen för att åka till mina päron.
Känns inte som ett par byxor jag vill visa mig i, haha.
 
Nej, nu ska jag passa på att förbereda en påskmiddag och mörblera om lite i hallen medan mini sover och Elliott leker ute på gården.
Det här får nog bli ett annat inlägg men är så osäker på hur vi ska flytta runt i rummen här hemma.
Datorrummet var tänkt att bli Elliott och Dylans tv/leksaksrum men nu funderar jag på dem ska få vårat sovrum där mer får plats och att vi kanske kan ta Elliotts rum.
Vi behöver bara ett rum med en säng medan barnen ska få plats med leksaker, ha en bra lekyta och få plats med allt annat som barn har.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0