Födelsedagsfirande x2

 
Nu var det ett tag sedan jag lämnade ett avtryck här igen, det känns som jag inleder alla mina inlägg så nu för tiden men det blir också rätt glest mellan inläggen.
Jag tar på mig alla extrapass jag kan komma över så mina lediga dagar är full med jobb, men jag älskar't.
Nu är det däremot inte så länge till som jag jobbar, det är med blandade känslor faktiskt.
Skulle inte ha något emot att jobba någon månad till, det är tur jag har mina helger iaf.
 
Sen sist har vi hunnit med två födelsedagsfiranden, som vi slog ihop till samma dag.
Till kalaset hade jag lovat min bror att han skulle få sin chokadtårta, jag vet inte i hur många år som han lagt in önskemål om det, men jag har bakat annat.
Det här året slog jag till på att göra en snickerstårta och det fick bli kladdkakebottnar, eller mer liknade brownie.
Lagomt seg och inte tokkladdig.
Det blev en höjdare och resterna tog jag som vanligt med på jobbet och där sa det slurp så var den slut.
PS. Jag kommer att dela med mig av receptet på tårtan men det får bli en annan dag, ska försöka ta mig tiden till det då jag vet flera som redan hunnit fråga efter det.
 
 
 
När alla hade kommit skålade vi med skumpa och snittar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Jag dör vad den där tårtan såg goood ut! Synd jag inte tål nötter! Jisses, kommer drömma chokladdrömmar i natt. Sånt här ska man inte titta på innan man lägger sig... och är gravid, haha!

2014-04-10 @ 22:21:54
URL: http://eleni.se/
Postat av: Cissi

Hjälp vilken läcker tårta! Ser jättegott ut!

2014-04-11 @ 09:09:19
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0