Nya tillskottet

 
 
Nu är han här, våran andra och helt underbara son.
Han var beräknad till igår (tisdag) men bestämde sig för att komma ut i lördags helt utan förvarning och med snabba puckar.
Det blev snabba ryck med allt, men det kan vi gå in på i ett annat inlägg.
Ut kom en Dylan som vägde 3606g och var 51 cm lång.
 
Jag tänkte bara kika in lite snabbt och berätta den härliga nyheten, lite i efterskott.
Allt går iaf väldigt bra, livet känns komplett och helt perfekt.
Nu är hela familjen samlad och vi är upp över molnen lycklig.
 
Tänkte vara generös och bjuda på någon bild.
Första är på förlossningen när jag fick upp han på bröstet och jag ser rätt sur ut, haha.
Andra och tredje är på Dylan, jag kan inte sluta titta på denna helt underbara skapelse som är så vacker.
Fjärde bilden är från premiärbadet, storebror Elliott är självklart med och hjälper till.
 
 
 
 
 
Ååå vad jag älskar min familj.
 
 

Kommentarer
Postat av: carro

Stort Grattis till er! Har följt dig ett tag nu men är så dålig på att lämna avtryck :) Vi väntar oxå en lillebror ttill januari :)

2013-09-04 @ 16:43:05
URL: http://Carolineaf.blogg.se
Postat av: Anna

Myyysigt! :) så jäkla söt! :)

2013-09-05 @ 16:52:39
URL: http://annnamarieb.blogg.se
Postat av: Sandranordlund

Åå grattis, helt underbar!
..och himla lik storebror på kortet när han sover!:)
Hoppas ni mår fint!

2013-09-05 @ 18:51:44
Postat av: Victoria

Men sååå fin liten pojk!
åh vad fort det gick.. underbart.
Kram till er!

2013-09-10 @ 19:15:24
URL: http://victoriandersson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0