Wanties

 
 
Har ännu en gång fått en litet sug på nya kläder till garderoben.
Jag är fortfarande sugen på något stickat, väldigt finstickat.
Hittade en modell som ser trevlig ut, den kan jag tänka mig i iaf den gråa och svarta modellen.
Kanske får kolla på dem någon dag.
 
& skor skor skor.
Jag är så grymt sugen på nya skor.
Jag blir alltid lika galet sugen på skor när det är höst.
Måste nog ta mig ut och kolla i någon skobutik med.
 
Jag har även fått ett sug att fixa lite kläder här hemma.
Sy om, klippa till, lägga på detaljer med mera.
Får se hur länge denna krativa känsla sitter kvar i kroppen.
Det skulle ju vara ett perfekt tidsfördriv här hemma om dagarna.
 
 
Lite mer nagellack skulle inte heller skada.
Det skadar nog aldrig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0