Tofflor

 
 
Jag har fått låna dessa fina stickade tofflor till Dylan.
Det är min granne som fick dessa till hennes yngsta och nu har dem blivit för stor så vi har fått låna dem.
Tycker det är riktigt sött när det ser ut som ett par converseskor och har faktiskt tänkt att jag ska be min mormor sticka ett par.
 
Hade tänkt att hon skulle ha stickat ett par när Elliott var liten.
Det glömde jag helt bort så kanske att jag kan komma ihåg och fråga henne denna gång istället.
Så får vi se vad det blir för färg.
Tycker Dylan är så himla fin i ärtgröntpetrolgrön och vitt, så det kanske får bli någon av dem färgerna.
Både grönt och vitt är tacksamma färger då det går att matcha dem till alla andra färger, åtminstonde som jag kan komma på.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0