Taggatråd

 
 
Igår tog jag mig för och åkte ut till Birsta med Dylan.
Jag har nästan inte varit in något på jobbet sedan 1juli och inget alls sen Dylan kom.
Så igår tog jag mig för och åkte ut, snacka lite skit med arbetskollegor och prata lite med chefen.
Var himla roligt att träffa alla vänner igen, även om det var två som saknades för dem hade en ledig dag.
 
Jag hade även lite bilder som skulle framkallas så det fixades på en gång.
Nu ska jag bara lyckas ta mig tid att pyssla lite i både Elliotts och Dylans fotoalbum.
Tror inte jag satt in något i Elliotts album sen innan han var ett och inte en endaste bild i Dylans.
Pinsamt att man är så dålig att fixa det, det tar inte direkt lång tid.
 
Nåväl, en förstoring på canvas i 70x100 beställde jag också.
Velade mellan två bilder, men till slut tog jag bilden som jag från första början hade tänkt.
Tror att den ska få vara inne i vardagsrummet, har en liten vägg som står ganska tom.
Eller, det sitter en tom tavellist där och ser ganska tråkig ut.
 
När jag hämtar ut den ska jag nog köpa med lite fotoramar hem och fixa ovanför våran säng.
Det får bli lite fina bilder på barnen, tror det får bli fyra eller fem bilder som jag sätter på en tavellist.
Funderar på om jag ska ta mig iväg till ikea med båda barnen, för att köpa en tavellist.
Sen hoppas att den stora inte blir sådär modig och sticker iväg som han kan göra ibland, blir lite knepigt när man är själv då.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0