Staden


Idag har Jag och Dylan invigt stan tillsammans. 
Vi mötte upp min vän Lillemor för lite shopping och fika på Waynes. 
Överst på min lista var en svart klänning som slutar ovanför knäna och gärna kort eller långärm (ej "linne").

Hittade två tjocktröjor, en oversize och en lite tightare. 
En klänning som jag köpte utan att prova, som nu ska lämnas tillbaka. 
Dylan sov snällt i vagnen i flera timmar innan det var dags för påfyllning i kistan. 

Provade på amningsrummet som jag hade tänkt att hålla mig borta från då det inte alls såg inbjudande ut. 
Med all rätt, jag kommer aldrig mer amma där. 
Snacka om osköna stolar och inte så väldigt privat. 
Då pumpar jag hellre hemma och tar med flaska eller  köper med lite ersättning. 

Ena tjocktröjan som fick följa med hem, den som är lite oversize. 
Visar dem en annan dag. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0