Sjukstuga AB

 
 
Jag och förkyldningar verkar hålla varandra i handen nu för tiden.
Ända sen Dylan föddes för 2 månader sedan har jag varit förkyld (snuva, nysa & ont i halsen) till och från, alltid varit sådär trött och slut i kroppen som man är vid förkyldningar.
Nu har även Elliott och Dennis blivit sjuk.
Hoppas att Dylan slipper, det är väl lägen som dessa man får vara glad för att man ammar, även om jag inte helammar.
Nåväl, håll tummarna!
 
Med sjukdomar hör ju även internetshopping till, åtminstonde leta runt efter lite fint.
Som jag nämnde för ett litet tag sen är jag sugen på skor, också ett hösttecken.
Även om jag egentligen har höstskor så det räcker så kan jag inte riktigt låta bli.
Har hittat några som känns intressant och nedan hittar ni tre av dem.
De två första känns nog mer aktuell än den sista (som är längst ner) och dem i mitten är nog mest aktuell.
Har ni något typiskt som ni brukar göra när hösten kommer?
 
 De första skorna påminner om min Jeffrey Campbellskor som är halare än is på vintern.
Så frågan är om dem egentligen är något jag ska köpa, skulle vara en liten nitlott om de är lika hal.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0