New in

 
 
Igår skulle vi åka och handla och då beslutade jag mig för att göra Birsta.
Så medan Dennis köpte mat var jag på jakt efter lite kläder åt mig.
Hade tänkt köpa en enkel basic klänning som man kan ha till vardags nu i höst, men utan framgång.
Hade sett en på H&M's hemsida som jag tyckte passade in på mina kriterier, långa armar och slutar ovanför knäna.
Hittade den dock inte i butiken, jag hade å andra sidan inte överdrivet mycket tid så jag letade nog inte så noga.
 
Hittade lite annat som jag också skulle ha å andra sidan.
Tjocktröja, amningströja, strumpbyxor och en hudcreme.
Dylan skulle få en ny vanlig mössa och Elliott ett par fingervantar.
Det är sjukt vad dessa vantar alltid försvinner, både hemma och förskolan även om man skriver namn.
Jag hade tänkt köpa lite mer också, men det var inte någon prio och därför skippade jag det tills jag har mer tid på mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0