New in

 
 
På vägen hem från BVC drog Jag och Dylan genom stan en snabbis.
Dels hade jag tänkt köpa skorna som jag visade igår, men de fanns tråkigt nog bara i 41 vilket blir på tok för stort.
Nu försöker jag lista ut om det är ett tecken på att jag inte ska ha dem eller om det är ett tecken på att jag ska beställa dem.
Tror det betyder att jag ska beställa, men ska nog ringa till Birsta och kolla ifall dem har och isf dra med vagnen dit ut och köra en runda på IKEA i samma veva så får sjuklingarna här hemma vara ifred.
 
Jag var även ute efter ett par nya träningsbyxor.
Har ett par capri från Röhnisch men de är lite väl kalla att ha på sig nu tycker jag.
Har ett par långa från Röhnisch också men de är för stor och ramlar ner när man går, så använder bara dem på bandet här hemma, fyndade dem för 100:- så därför kändes det inte som att det gjorde så myckt att de var stor.
 
Byxorna jag ville ha trodde jag bara såldes på internet men hittade dem i butiken så lyckan var total.
Det är ett par snabbtorkande i funktionsmaterial som andas.
I knävecken är det ventilerande mesh.
Sömmarna framtill är reflecklädd och är en dragkedja längst ner på byxorna.
Stor tumme upp, perfekta byxan till och från BVC  och kanske till och från öppna förskolan i framtiden.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0