Lördagsgodis

 
 
Jag hatar ordet 'fredagsmys' som tusen personer alltid ska skriva ut på alla sociala medier så fort det blir fredag.
Här hemma kör vi på lördagsgodis!
Kan bli ett problem när Elliott blir större, får se vilken dag som bli godisdagen då.
 
Igår skulle Dennis iväg och handla mat och då bestämde jag mig för att trotsa min förkyldning och följde med.
Jag och Elliott hoppade av på Birsta city medan Dennis och Dylan åkte till ica.
Vi gick i några butiker för att fixa lite ärenden och köpa den första delen av Dennis farsdagspresent.
Vi avslutade besöket på Jam Jam för att köpa godis till idag.
Elliott plockade sin egen påse med tio godisar och två klubbor.
Till Dennis och mig blev det några praliner från deras gourmetsortiment + två kolor från vanliga sortimentet.
Jag har egentligen inget sug för godis, så vi får se om dem blir uppäten.
 
 
 
Goda praliner i våran fina godisskål och en kopp te till min hals.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0