Helgen

 
 
Vi har haft en så otroligt bra helg, den bästa på länge.
På lördagsmorgon packade vi in hela familjen i bilen och åkte ut till mina föräldrar.
Innan Dylan föddes hade vi planerat att vi skulle fira hans födelse första bästa helg, det skulle firas med konjak och cigarr (precis som när Elliott föddes).
Det tog oss fem veckor att hitta en helg där ingen jobbade.
Jag köpte med en alkoholfri cider och tog ett bloss på cigarren, men det var inget för mig.
Pappa, Dennis och min bror satt under infravärmen på balkongen läääänge och väl, medan Jag, mamma och Dylan satt inne och myste (Elliott hade redan somnat vid det laget).
 
Tidigare på dagen grillade vi kyckling, rostas, majskolvar och kryddkorv till middag.
Helt galet vad gott det var, älskar när man grillar lite av varje.
Till det hade vi gjort en potatisgratäng och tzatzikisås, galet galet gott. 
 
Söndagen försökte vi oss på att ta kort till tidningen, gick sådär.
Familjen dysfunktionell var inte lätt att fånga på bild, iaf inte där alla var någolunda seriös, ej suddig och kollade i kamerans riktning.
Tror att vi har hittat en bild som det får bli, men den visar jag isf senare.
Vi grillade korv och hamburgare till lunch och spenderade resten av dagen ute.
 
Nu ropar den minsta på mat, vi hörs!

 
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0