Förvirringen är total

 
 
Idag hade jag tänkt måla naglarna igen, det blir långt mellan gångerna men också extra speciellt när det sker.
Nu har jag bara har små slitna fläckar på 5 av 10 fingrar.
Lite osäker på om jag ska göra något roligt eller köra på något simpelt.
Kollar på mikron där jag har ca tio lack som är omålad.
Öppnar mina lådor och förvirringen blev större än någonsin.
Jag vet inte alls längre.
Måste nog fundera över detta på en lunch och en kopp kaffe.
 
 
Nackdelen med mycket lack och ingen riktig aning om vad man vill göra.
Helt plötsligt kommer man på för mycket eller fortfarande inget alls.
Fördelen; jag har nästan alla färger och kan göra vad jag vill, vad nu det är.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0