Tröttsamt

 
 
 
Idag var dagen jag skulle köpa klänningen nedan.
Skynda in i butiken och leta runt, hittade den inte så frågade de som jobbade där.
"Ingen vi har och vi kommer inte få in den" fick jag till svar.
Nåväl, får väl beställa den då för jag är så kär kär.
 
Nu till det tråkiga.
Storleken jag tänkte ta är slut!!
Det är ju en lösare klänning så jag ska nog chansa att beställa den en strl mindre och hoppas att den sitter bra.
Får i värsta fall skicka tillbaka.
Man kan ju bli less för mindre saker.
 
När jag ändå var i närheten åkte jag in på jobbet en snabbis.
Framkallade julkorten och tror jag räknat rätt på hur många som ska få ett.
Så ska väl hämta ut dem någon dag så jag kan stryka ännu en sak på listan.
Den börjar bli hemskt lång igen.
Det är mycket mindre saker som ska fixas, men också en del tidskrävande saker som inte kommer bli gjort på en dag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0