Sleepless in Sundsvall

 
 
Den här natten blev väl allt annat än den brukar.
När Dylan hade ätit och lagt sig i sängen stökade Jag och Dennis på lite här hemma innan vi också skulle bädda ner oss.
Precis när vi ska sova så börjar Elliott gny och smågrina, gick in dit och det verkade som han sov.
Sådär höll det på ett bra tag, fick inte riktigt någon kontakt med honom och då säger Dennis "hämta hinken".
'Helvete' hann jag tänka, han gnyr och smågrinar ALLTID när han fått magsjuka, och kort därefter brukar första spyan komma.
 
Ingen spya kom och Jag orkade inte riktigt gå mellan våran sovrum så han fick följa med in till våran säng.
Lyckades få ur han att 'det var läskigt', så förmodligen hade han en mardröm.
Dock kunde jag inte riktigt somna.
Elliott stökade och bökade, snarkade som en vuxen karl och sparkade lite på både mig och Dennis.
Fem gav Dennis upp och gick då upp och läse en bok, halv sex gav jag upp och klev in i duschen.
 
Båda barnen sov gott och sov rätt länge, men då hann jag med en hel del saker innan.
Tog iaf med Elliott till dagis, Jag och Dylan gick till BVC för föräldraträff och promenerade sedan och hämtade hem E.
Jag är så sjukt trött då jag är van att sova mer och börjar bli lite övertrött nu.
Småfnissar åt inget speciellt och tycker jag är roligast i världen.
Fördelen med att vara övertrött är att jag alltid blir sugen på att städa.
Så jag har rensat i lite lådor och på mikron där vi lyckas samla allt mellan himmel och jord.
Det är ett sånt ställe man lägger från sig saker och inte tar reda på det sedan.
 
 
 
Ganska tråkigt linne men på samma gång vill jag ha den.
Tåls att tänka på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0