Prova nya saker

 
 
Att få prova ny fotoutrustning är ganska farligt.
Ett D700 hus, en 70-200/f2,8 och en 14-24/f2,8.
Jag är så sjukt kär i dessa optiker och hus, så när jag går tillbaka till min D90 kommer det vara mycket tråkigare att fota.
Att unna sig ett nytt hus skulle vara hemskt trevligt, men jag äger knappt något optik för fullformat så då skulle jag även behöva lite nytt på den fronten.
Ni kanske hör själv, det skulle bli väldigt dyrt.
Är också en investering, men på tok för dyrt så här innan jul.
 
Bjuder på två varianter av dagens Jag.
Var väl ett tag sen nu tror jag, lite mörka men vad kan man begära när det är dålig belysning i sovrummet och nattsvart utanför fönstret.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0