New in

 
 
Ett par nya joggingskor har jag varit i behov av ett tag nu.
Har två som jag har tyckt om mycket, men nu har dem i stort sätt gjort sitt, hälen är nedtrampad och har inte mycket dämpning kvar.
Var in på XXL och skulle kolla på nya och såg då att om man registrerade sig för deras nyhetsbrev fick man 25% rabatt.
Så helt plötsligt blev skorna rätt billig.
Stor tumme upp för det.
 
25% gällde på ett helt köp så hade tänkt köpa en till overall till Elliott men tyckte inte jag hittade någon.
Alla kändes så himla tunna för att vara en vinteroverall.
Ungefär som att man skulle behövt ett fleeceställ under.
Jag kollade aldrig materialet så kanske han skulle klarat sig i den i -25°c med vanliga kläder under.
Är det någon av er som har koll på det, är dagens overaller tunnare men ändå lika varm?
 
 
Här har vi iaf nya skorna som jag hoppas kommer leverera.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Jag tror att märkes overallerna i överlag ger en känsla av att vara relativt tunna fast de klarar kylan bra. Just för att dom ska vara så smidiga som möjligt. Iaf Didrikson är så. Dock kan jag tycka det kan vara bra att ha fleeceställ under ändå om det är väldigt kallt :) Det brukar vi ha. T.o.m jag själv under täckkläder, haha.

2013-11-27 @ 20:40:14
URL: http://eleni.se
Postat av: Eleni

Men jag som var där bara häromdagen. Kanske får ta en sväng dit igen snart ;)

2013-11-29 @ 15:24:15
URL: http://eleni.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0