Julkort

 
 
Det här kan vara det första året som jag är ute i väldigt god tid.
Korten togs för någon vecka sedan och framkallade dem bara dagarna efter.
Fixade med allas adresser och har väntat in julfrimärkerna som är så fin i år.
Igår satt jag fast alla frimärken så allt är klart.
Eller ja, en adress är kvar därav det tomma kuvertet längst fram.
 
Nu ska vi passera första advent och sedan ska nog dessa få hamna i postlådan relativt snart.
Tänkte att Elliott ska få vara med så postar vi hans brev till jultomten i samma veva.
Minns inte om jag nämnt det här, men Elliott fick skriva ett brev till tomten i år där han skrev vad han önskade sig.
 
Dagen ska annars få bestå av redigering av ett fotojobb jag hade i torsdags och julfix.
Återkommer på båda punkterna under dagen i mån om tid.
Ska även kolla igenom listan med allas julklappar, men jag tror att nästan alla är klar.
Vi har köpt det mesta men har något kvar som får fixas inom en snar framtid.
 
 
 Skickar ni julkort i år?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0