Julbord

 
 
Med lite kort varsel har jag fått reda på att vi har julbord på lördag.
Och jag har inget att ha på mig!!
Eller jag tre garderober full med kläder men jag har inget som jag tycker sitter speciellt snyggt.
Nu har jag inte gått igenom allt, men som sitter fint och som passar till julbord är det nog rätt glest.
Panik, panik, panik..
 
Även om det bara är mina arberskollegor som jag känner mig trygg med så vill man ju ha något fint.
Min comeback från gaviditeten så att säga, även om hyddan inte är mycket att skryta med.
Nåväl, jag ska nog passa på att gå igenom alla kläder och se vad som dyker upp.
Annars får jag gå i något bekvämt och skita i att jag inte är så uppklädd.
Skulle tippa på att det blir svarta jeans och en svart tröja.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0