Jobbfest



Oj vad roligt jag hade igår.
Vi träffades på Scandic city där vi skulle äta och umgås. 
Ett företag som jag inte minns namnet på var där och skulle "ta hand" om oss. 
Vi blev tilldelad en folder med en påhittad tidningsannons och sedan en massa namn på personer och en kort beskrivning på hur dem var. 

Arrangörerna gav oss sedan ett namn, vi skulle vara den personen. 
Det hela gick ut på att vi skulle lösa ett mord, och under tiden vi skulle lista ut det skulle vi stjäla pengar av varandra, namnbrickor, kuvert och allt som hade med spelet att göra. 
Hemskt svårt att förklara. 

Det hela tog cirka 3h och däremellan åt vi förrätt, varmrätt och efterrätt. 
Trodde jag skulle gå och sakna och längta hem otroligt mycket men det var faktiskt roligt att få vara Frida och prata om annat. 
När jag väl kom hem så var jag i rätt element på sätt och vis, "borta" bra men hemma bäst. 

Dags att runda av nu. 
Sitter i bilen på väg till Elliotts kusiner så det fick bli en kort uppdatering bara. 


Gårdagens jag. 
Det fick bli bootsen på fötterna. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0