Helgen

 
 
Vi har haft en lugn och skön helg tillsammans.
I lördags tog vi det lugnt hemma, städade lite och dammsög.
Drog en runda på affären för att handla hem en del grejor för att komplettera middagar framöver.
På kvällen bänkade vi oss i soffan för att se på Så mycket bättre och vi hade dukat fram med godis, popcorn och nötter.
Tror det kan vara dags att sluta köpa hem godis till oss då vi ändå inte äter upp det.
Kan ha gått åt sex godisar på hela kvällen och än är allt kvar.
Nötter däremot går åt som smör i solsken.
Nu pratar jag bara om mig och Dennis då Elliott trycker godis som om det inte fanns en morgondag.
 
På söndagen åkte vi ut till mina föräldrar efter lunch.
Dylan fick lägga sig i vagnen på en gång då det var dags för  långsovning medan vi andra förberedde inne.
Två åkte till gravarna för att tända lite ljus, jag fixade födelsedagskort till mamma, Dennis badade Elliott, pappa hämtade Rikard och sen var det middagsdags.
När klockan var fem drog jag in Dylan och klädde av honom, inte förns halv sex beslutade han sig för att öppna ögonen och käka lite han med.
Så det blev en sovning på ca 5h.
 
Medan vi vuxna + Elliott tröck i oss tårta och kaffe låg sidekick i babygymmet och boxades.
Därefter somnade han om i mammas famn och ca 30 min senare packade vi in oss i bilen och åkte hem.
Elliott gick och la sig på en gång och vi andra satt en stund i soffan innan vi knoppade.
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0