19:40

 
 
Mycket planerat men en bråkdel blev gjort, som vanligt.
Tycker alltid att dagarna är lite för kort när man har en massa saker man vill göra.
Ett besök till lager 157 blev iaf gjort och det var väl okej.
HIttade inga plagg till mig som kändes wow, men några som jag kan tänka mig att kolla på en andra gång.
På herravdelningen fanns det en del t-shirts med schyssta tryck, som vanligt tycker jag att herravdelningen leverarar lite bättre än tjejavdelningen (när det kommer till t-shirts och tjocktröjor).
Allt ska vara så gulligt för oss tjejer, som oftast även på barnkläderna.
En tjocktröja till Elliott och byxor till Dylan fastnade jag för, men det var absolut inte värt att stå i kön till kassan.
Får ta ett besök mitt på dagen eller om någon vecka när det kanske har lugnat ner sig!
 
Väl hemma stod matlagning på schemat, jag var hungrig som en varg.
Fläskfilé, strips och cafe de parissås slank ner på ca 5 sekunder.
Nu ska jag göra resten av familjen sällskap i soffan och vänta in 'så mycket bättre' som jag nämnde i förra inlägget.
Vad jag ser fram emot denna dag, sen är det bara Ebbats dag kvar att se fram emot.
Hoppas dem tar någon av mina favoriter både ikväll och när det är Ebbots dag.
 
En liten skål med godis fick följa med hem från affären.
För någon vecka sedan skrev jag att det nog var dags att sluta köpa godis till oss vuxna då vi inte äter upp det.
När jag såg att de sålde miniatyrer av delicatobollar på lösvikt kunde jag inte motstå, så chokladbollar och marmelad ser jag fram emot.
Sen slank det med något mer också.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0