New in

 
 
Har inte haft varken tid eller lust att sitta vid datorn, men tänkte visa det senaste som fått följa med hem.
Inte alltför otippat lite nya lack inför sommaren, som jag väntat ett tag på att dom ska släppas i butik.
Den längst till höger blev ett impulsköp, den hade samma struktur som de andra två och även om det är otroligt fint med lite ljusare och färgstarkare lack denna ljusa tid så kan jag inte hjälpa att älska de mörka också.
Iaf, dom två till vänster är från OPI's senaste kollektion "the bond girls" och är liquid sand-lack.
De är matta och har mini mini glitter i sig som bildar en sandyta, som ett väldigt fint sandpapper.
Den till höger är från kollektionen "oz the great and powerful".
Det är också ett matt lack med glitter i som får en sandyta, det glittrar däremot inte lika mycket som de andra.
 
BB cream har ni nog hört tills ni vill spy vid det här laget, men har ni hört om CC cream?
Jag hade egentligen tänkt vänta med att köpa en tills min BB är slut, men kunde inte hålla mig.
CC cream fungerar ungefär på samma sätt som en BB cream.
Den innehåller också vårdande egenskaper, men den täcker snäppet bättre och har högre SPF än BB creamen.
Även den kan användas som bas under foundation eller för sig själv.
Blir spännande att se skillnaden, men än får jag lugna mig lite till.
 
Halsbandet har jag spanat på ganska länge faktiskt och för varje gång jag gått utan den så har jag ångrat mig.
När jag väl står där med den i handen så händer något i skallen som gör att jag inte köper den.
Den här gången så tänkte jag inte utan jag bara tog den, kanske för att det bara fanns en kvar.
Jag älskarden iaf och tror det blir riktigt snyggt till en svart t-shirt eller klänning i sommar.
 
Från vänster:  PUSSY GALORE   -   JINX -   WHAT WIZARDY IS THIS
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0