New in

 
 
Den här jeansvästen fick också följa med hem igår.
Den är så löjligt mjuk i tyget, näst intill lika mjuk som mjukisbrallor.
Väldigt simpel design egentligen, men med några diskreta nitar som livar upp det hela.
Dels på ryggen men också framtill ovanför bröstfickorna.
Även denna blev jag kär i på en gång, föll inte lika hårt som när jag hittade klänningen men.
 
Har även börjat fundera på vad man ska ha på sig på lördag, när det är klassåterträff.
Som det ser ut idag så ska det bli 19°c och sol så någon lättare klädsel.
Det lutar nästan åt klänningen jag visade igår, eller kanske denna väst till något mer.
Vi får helt enkelt se vad humöret och vädret säger.
 
Bilderna är inte de bästa, knäppte nyss och det är inte mycket sol som hjälper till.
Får se om jag kanske orkar vara så ambitiös att jag fotar nya någon dag och laddar upp på nytt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0