Dag tre är påbörjad



På kvällskvisten i fredags fick jag tillbaka lite ork och energi så då drog vi igång lite kakbakning.
Fyra olika kaksorter senare kastade jag in handduken och planerade tårtan i huvudet medan jag låg i sängen.

Igår drog vi igång lite segt, massa bus med Elliott och sen shoppade vi nya regnkläder och gummistövlar till den lilla herrn på XXL, följt av handling på affären.
Efter middagen började vi med tårtan och efter två satser sockerkaka insåg vi att vi saknade lite grejor inför den tredje och sista så Dennis fick åka på affären igen.

I år ska Elliott få den roligaste tårtan hittills med mest detaljer och pyssel.
Om den blir så fin som den är i mitt huvud så kommer han nog bli väldigt nöjd.
Jag hoppas på att kunna bjuda på fina bilder ikväll och vågar därför inte avslöja än vad det är utfall det faller sönder.

Dags för frukost, städa, duscha, slå in presenter och sedan sätta mig med tårtan.
Önska mig lycka till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0