Äntligen klar

 
 
Eftersom det bara är skit på tvn ikväll så tog jag mig i kragen att sitta vid datorn.
Äntligen så blev jag klar med min nya header, men den får nog vänta ca två veckor till innan den får göra entre så jag är helt säker på at våren faktiskt är här.
Kanske dyker den upp tidigare, vi får helt enkelt se hur vädret och mitt humör snurrar med tiden.
 
 
Jag börjar även bli lite sugen på skor nu när vi går mot varmare tider.
Även om jag har en handfull olika tygskor så vill jag ha fler!
Här är tre par som ligger högt på listan, platform skorna är jag lite osäker på, ska nog se om jag kan prova en kompis skor och se hur skön dom är.
Vi får helt enkelt se hur det slutar.
 
Håll i er nu!
Klänningar har jag också kollat på.
Har hittat två stycken som känns väldigt Jag plus att dom kan användas till vardags som till fest med rätt skor.
Istället för att beställa dom ska jag nog hålla utkik i butik och få prova då dom flesta klänningar brukar vara för små vid bröna.
Jag visar dom senare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0