Tio år sen nian

 

Igår var det klassåterträff, tio år sen vi gick ur nian.

Innan vi for ner på stan så åkte jag upp till Issa där även Eleni var, tog ett glas alkoholfritt vin och lockade håret en smula.

Väl på Opus blev det en mojito för min del innan nästa vandring till Aveny ägde rum.

Det låter så längesedan med tio år, men när vi väl var där så kändes allt så naturligt och bekvämt.

Jag hade en riktigt rolig kväll med galet mycket skratt när vi började prata gamla minnen.

Runt elva när majoriteten av folket blev rund under fötterna så drog jag hem för att bädda ner mig och orka med dagens arbetspass.

Tusen tack till klassen och alla andra vänner för en sjukt trevlig kväll.

 

Det blev inte direkt mycket bilder tagen igår.

Glömde helt enkelt bort det.

Issa och Jag på Opus, två bilder på mig innan vi drog ner på stan och den sista från toan på Aveny tillsammans med Issa, Eleni och Anna.

 

 


Kommentarer
Postat av: Eleni

Haha, vad snygg sista bilden var ;D

Svar: Haha, eller hur ;)
Frida W

2013-06-03 @ 20:23:00
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0