Söndag

 
 
Idag gjorde vi ett impuls besök till Elliotts kusiner, som visade sig vara i fjällen.
Istället umgicks vi med Dennis syster + man, fikade lite, busade en hel del och snckade lite bebis då dom också ska ha tillökning.
Det kan väl ske i princip när som, den 4 juli är dom beräknad till så vi får se när den lilla behagar att komma ut.
 
Kommer bli väldigt roligt att vi får barn med ca 2 månaders mellanrum.
Vi ska båda få pojkar så jag skulle tro att dom kommer ha roligt tillsammans här i livet.
Nog för att lilla D gärma får stanna kvar i magen minst två månader till, så längtar jag som bara den.
Innan det är dags ska vi ha en bra sommar tillsammans bara vi tre och sedan plocka fram allt och göra ordning i lugn och ro någon gång i augusti.
 
Nåväl.
Tänkte mest bara visa upp mitt nya inköp i form av en bok.
Jag brukade läsa väldigt mycket förr, enbart verklighetsbaserade böcker då de tilltalar mig mest.
Nu har jag skffat en om Utøya och var väldigt nära att köpa en om försvinnandet av Madeleine McCann i Portugal, men jag vet inte riktigt om jag är "redo" att läsa om små barn som försvinner spårlöst utomlands.
Det lär väl sätta sig djupt och jag kommer vara som på nålar den dagen vi åker utamlands, haha.
Tiden får utvisa helt enkelt, vi tar en bok i taget.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0