Överraskning

 

Vi hade lämnat Slayer hos mina föräldrar i fredags innan vi åkte till stugan.
Igår tänkte vi åka och hämta hem henne och i samma veva planerade vi en överraskningsmiddag till min mamma, pappa jobbade kväll och skulle inte vara hemma förns efter tio.

Det fick bli en rätt simpel middag.

Spagetti och sen en pastasås på kyckling, bacon&peppar mjukost och creme fraiche + krydda.

Ett gott nygräddat bröd hade vi också med som blev pricken över i:et.

 

En efterrätt hade vi också tänkt trycka in.

Vanilj gräddglass, egengjord punschgrädde, jordgubbar och en kopp kaffe.

Det var så himla längesedan jag åt punschgrädde och det var precis lika gott som jag kom ihåg det.

Mamma blev väldigt överraskad och tyckte det var himla trevligt, vilket vi också gjorde.

 

 Mobilbilder, därav den dåliga kvaliten.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0