Nytt skal

 
 
Idag går planerna mot att ta en tripp ner på stan.
Antingen blir det bara jag eller så går vi ner alla tre.
Jag har något ärende som ska fixas och sedan tänkte vi kolla på en present till Elliotts nya kusin Jack som kom för lite mer än en vecka sedan.
Sen måste vi bara kolla upp när dom orkar med besök såklart, ska bli så mysigt att få snusa lite bebis och väldigt spännande att se Elliotts reaktion.
 
För övrigt kan jag passa på att visa det här snygga skalet jag köpte till min telefon häromdagen.
Till en början tyckte jag det var fulsnyggt, men har med tiden gått över till att älska den.
Det är inte precis något man stoppar ner i vilken ficka som helst då den är ganska tjock nu.
Men det var ett bra pris på den och jag var lite sugen på något nytt, min telefon har varit naken i flera månader.
Den är även perfekt att klia sig med.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0