Ny header

 
 
Som ni kanske har sett så har jag bytt min header.
Kände mig lite less på den förra och tyckte det behövdes något mer luftigt.
Nog för att jag gillar att rita en ny header så orkade jag inte med att måla en helt ny illustration på mig själv så gjorde det lite enklare för mig.
Fick bli mitt namn och sen ritade jag dit lite polaroidbilder med foton i.
Orkade heller inte ta fram min ritbräda så det fick bli med musen, därav de lite dåliga kanterna osv, men jag bryr mig inte det minsta.
Det känns mer homemade när det är lite skavanker.
 
Igår tyckte jag det kändes så tomt på något vis.
Idag känns det betydligt bättre och jag kommer ha kvar denna ett tag till.
Kanske att jag orkar måla en ny när nästa unge har kommit, eller så lägger jag till en ny bild bara.
Den som lever får se.
 
 
FÖRRA.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Det blev jätte fint :)

Svar: Tack så mycket :)
Frida W

2013-07-24 @ 20:59:15
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0