New in

 
 
En liten påfyllning blev det igår.
Tre av lacken var jag ute efter, de andra två fick bli lite impuls även om jag kommer ha användning av dom.
Tänkte försöka ta mig ner på stan ändå någon dag nästa vecka och där kan jag förhoppningsvis hitta de sista färgerna som jag är ute efter just nu.
 
En smal pensel som inte kom med på bild köptes också.
När jag kom hem så slog det mig att jag glömde helt bort att kolla vad den var gjord av.
I värsta fall klarar den inte av nagellack och aceton så bra, men det märker jag.
Är ingen panik med den än så länge, så det löser sig.
 
Ska göra ett sista stopp på en pysselaffär idag när vi ändå ska bort.
Där hoppas jag på att hitta de sista sakerna (förutom nagellacken) som jag är ute efter.
Åå vad jag längtar till jag har en dag över att pyssla på lite.
Kanske kan ta mig lite tid i helgen.

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0