New in

 
 
I fredags klickade jag hem dessa nagellack från tradera och idag kom de.
Jag hade mest av allt sett fram emot den längst till höger, då den påminner hemskt mycket om ett lack på American Apparel som jag är såå sugen på.
Detta är också neon nagellack, just nu så tror jag inte att jag kan få för många.
 
Men.
Tråkigt nog när jag öppnade paketet så var ena trasig, ni kan ju gissa vilken.
Ja precis, den längst till höger.
Den härliga hallonfärgade hade gått av vid korken och det låg en massa nagellack i bubbelplasten.
Varför kunde inte den rosa, gröna eller oranga gå sönder istället!?
Grön och orange har jag redan så dom hade jag inte alls brytt mig om de var trasig, men favoriten!!
Aaaah blir så arg.
Ska prova att maila företaget och se om jag kanske kan få en ny, men jag har inte alltför höga förhoppningar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0