New in

 
 
Här skulle det egentligen vara en bild på mina neongula naglar.
Jag skulle grunda med ett vitt lack för att få den riktiga in your face gula färgen, men det vita lacket jag köpte häromdagen är det sämsta jag någonsin köpt.
Den var väldigt tjock och ojämn vid målningen så det blev hemskt fult.
Jag tog mig iaf ner på stan en snabbis idag för att köpa ett nytt vitt lack och gick på ett säkert kort, IsaDora.
 
Nu är naglarna rengjorda och jag har lagt ett nytt genomskinligt lager och ska nog ta ett till.
Ska man måla naglarna gul, neongul, neongrön eller en stark ljusgrön så skadar det inte med två grundlager då dom gärna vill färga av sig på naglarna och kan vara svår att få bort helt.
Ska man måla om naglarna på en gång så det är det rätt lugnt, men vill man gå med "nakna" naglar är det inte alltför snyggt, tycker jag!
 
Iaf, detta inlägg får istället innehålla en bild på de tre senaste lacken som har fått flytta in.
Från vänster;
Skir bas i blått med glitterfrån H&M
Neongul från American Apparel
Vit från IsaDora.
 
 
Jag har en längre tid letat efter ett neongult lack i butiker, vet en massa märken som har haft i sina kollektioner men dessvärre har ingen av de varit aktuell just nu och därför inte gått att få tag på.
Har kollat runt lite på internet och där hittade jag ett, men den var jag lite osäker på hur neon den faktiskt var irl.
Sen var min vän Issa ner till Stockholm och då passade jag på att lägga in en beställning från American Apparel.
Lyckan när jag fick ett mms att hon hade tagit sig för och köpt det var obeskrivlig och jag kan inte säga tack nog många gånger till henne.
Jag lovar att visa er så fort jag målat klart, för det är så otroligt fint.
Ångrar nästan att jag inte bad henne köpa med fler, men det är lätt att vara efterklok.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0