Komma ikapp

 
 
Jag har legat på latsidan eller njutit av livet, vilket man nu föredrar att se.
Själv ser jag det som att jag njutit av livet och ha semester med min fina familj, därav tystheten här.
Nu är jag ensam hemma medan mina andra två är och köper nya sommardäck, så tänkte passa på att uppdatera lite.
Eller lite och lite, jag har ganska många inlägg som ligger på skrivbordet så det blir en hel del uppdateringar.
Kommer kanske sprida ut det på idag och imorgon.
 
Det får nog bli sparsamt med text och istället mer bilder.
Här är två bilder från gatufesten förra veckan.
Vi var ner på onsdagen och sedan kunde Elliott inte sluta prata om alla karuseller så vi gick ner även på lördagen, gav han ett åkband och sedan fick han själv välja vad han ville åka.
Berg-och dalbana en gång och sedan var det bara bilarna som fanns i hans värld.
En otroligt glad kille hade vi när vi gick hem och det värmer i hjärtat.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0