Järvsö - Järvzoo

 
 
Här kommer några bilder som jag lovade er från Järvsö, eller rättare sagt från Järvzoo.
Bättre sent än aldrig sägs det ju.
 
Innan vi åkte så visste jag egentligen om att det kunde bli lite kämpigt att gå runt, det var trots allt 3 km.
Däremot så hade jag aldrig trott att det skulle bli så kämpigt som det faktiskt var.
I början så gick det mest upp och ena benet typ låste sig så jag kunde knappt lyfta på det.
Det gick liksom från ljumsken och ner i benet, jätte skumt och otroligt ont gjorde det.
Till råge på allt så blev det inte direkt bättre i fogen när det lutade så.
Jag hade självklart packat med foglossningsbältet och satt på det innan vi drog iväg.
Ni som provat ett från sjukgymnasten vet också hur otroligt hård, stel och oelastisk de är så att gå (främst i lutande uppförsbacke) var asjobbigt, bältet ska ju hålla fast bäckenet och då den nästan inte ger med sig något blev det hela skit, haha.
Efter vi gått hälften så tog jag faktiskt av mig bältet, då lutade det mest ner så det gick bättre och inget annat blev värre.
Nu blev det väldigt mycket klagande, men jag var så arg, less och tyckte så synd om mig själv när vi gick där, haha.
Och ja, jag vet att jag har mig själv att skylla men så var det iaf.
 
Men, det var en rolig tripp och jag ångrar mig inte.
Skulle absolut inte göra om det igen om jag blev erbjuden nu, men Elliott hade roligt och det väger upp mer.
Som jag skrivit tidigare så ska vi bara vila den här sista veckan och på sin höjd åka till stugan i slutet av veckan om vädret tillåter.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Oj, vilken fin och stor kula du fått, hihi. Förstår att det måste varit kämpigt att gå så långt men du är sååå fin i din mage! :)

2013-07-23 @ 22:57:53
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0