Trött torsdag

 

Som någon annan skrev:

"Jag vet inte om det beror på att det är vinter och mörkt ute eller om det beror på mig men jag är så trött och energilös nu för tiden.

Jag orkar ingenting och vill ingenting.

Det spelar ingen roll hur tidigt jag lägger mig eller hur tidigt/sent jag vaknar så är jag helt slut när klockan ringer".

Det är så otroligt irriterande då jag brukar vara pigg och sugen på att göra det mesta.

Jag har fått skippa att träna några dagar nu då jag inte har någon energi till bandet och nästan skakar efter några få minuter för jag har ingen ork kvar, gäspar mest hela dagarna och ögonlocken väger ett ton.

Håll tummarna med mig att det bli bättre snart för jag vill vara en pigg och rolig mamma som vill leka allt med Elliott, jag vill även vara en pigg medarbetare på jobbet.

 

Utöver min äckliga trötthet så är allt bra och jag längtar till våren nu, med ännu mer sol om dagarna.

Dagen har jag spenderat hemma med marängen då han hade varit varm och hängig/kinkig på dagis igår.

Vi har bara tagit det lugnt med lite film, kört hejdlöst mycket bilar/bussar/traktorer på golv, väggar och sängar.

Letat efter drakar som tydligen gömmer sig här hemma, kollat på flygplan, sopbilen, bilar och fnissat i soffan.

Medans Elliott sov två timmar(!!) idag, han som inte brukar sova längre, så hade jag tänkt städa eller tvätta men jag däckade i soffan med en kopp kaffe.

 

Ni får en bild på dagens middag idag, mat fångat på bild har en dendens att återkomma här.

Riktigt gott iaf, pasta med ost-och svampsås med bacon.

 

 


Kommentarer
Postat av: Eleni

Mums vad gott. Har du något recept att bjuda på? :)

Och jag känner igen mig. Så sjukt jobbigt. Längtar till våren och hoppas på att energin har kommit tillbaka för länge sedan då!

2013-01-18 @ 10:39:21
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0