Paint it black

 

Efter en ganska seg vinter, gällande nagellack så har jag börjat få inspiration igen.
Förut så kunde jag ha så mycket idéer att jag hade nagellack en dag för att sedan måla om dom.
Där är jag inte nu, utan nu får det sitta på tills det börjar flagna lite och jag måste ta bort det innan det blir för fult.
 
Idag ska jag ta och måla lite igen, men det blir bara en enkel lackning.
Kommer använda färgerna på bilden och resultatet får ni se ikväll om det finns bra ljus, annars ska jag försöka göra ett inlägg innan jag sticker imorgon.
 
Jag har skrivit det förut och här kommer det igen, det är så himla svårt
att fånga färgen och glittret i det vänstra, även om detta blev helt okej.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0