Ny tv

 

Ända sedan vi flyttade in i lägenheten har Dennis pratat om att vi behöver en större tv.
Jag har inte tyckt att det varit något större prio då vi faktiskt har en bra tv, bara att den blev lite liten här nere när vi har betydligt länge avstånd.
Dom senaste veckorna har jag också kännt att det är dags för en ny så vi har kollat runt på lite olika och försökt komma fram till vilken vi ska ta.
 
I fredags så bestämde vi oss äntligen och köpte en, som vi sedan hämtade på lördagen då vi inte fick plats alla tre i bilen om den skulle med.
Det fick bli en 55" Panasonic LED (TX-L55WT50Y).
Vi stog i valet och kvalet mellan en Plasma eller LED, då plasma faktiskt är det som skulle vara bäst för oss då vi sällan kollar på tv på dagarna utan vi ser på tv eller film på kvällen.
Jag tror dock att detta bli bra ändå, vi behöver bara köpa en signalstärkare så vi får bättre signal till tv innan vi är riktigt nöjd.
 
Så om någon är intresserad av en 46" Samsung LED har vi en till salu.
Ca 2 år på nacken och är i väldigt fint skick.
 
Nya pärlan, ni får försöka tänk bort allt damm. Jag har inte orkat ta bort det ännu och det är så äckligt nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0