Hatkärlek

 
 
Dagen började väl som jag hade väntat mig, med en jävla träningsvärk.
Jag kan faktiskt inte minnas sist jag hade en sån här värk, lite hatkärlek får man väl kalla det.
Har träningsvärk i precis hela kroppen, kan på rak arm inte komma på ett ställe där jag inte känner av något.
Det tråkiga från gårdagen är att foten fortfarande är helt trasig, lite som att hoppa tillbaka till ruta två.
Stel, kan inte gå riktigt och kan fortfarande inte göra en cirkel med foten så jag kanske måste fixa lite rehab på foten ändå.
 
För övrigt så har vi spenderat dagen ute hos min mormor.
Strax efter att Jag och Elliott kom fram så kom även Rikard till Elliotts stora förtjusning.
När Dennis slutade jobbet kom han förbi och vi åt alla middag och hade allmänt trevligt.
 
Nu är kvällen här och vi ska slappa lite i soffan.
Vi ska fixa lite fyllda baguetter och sedan väntar en massage på hela kroppen, kommer bli så skönt.
Hoppas ni haft en fin dag så här slutet av veckan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0