Att hitta tillbaka till något

 
 
Jag fullkomligt älskar när man hittar tillbaka till band och artister som man en gång i tiden lyssnade sönder.
I takt med att Johnossi spelade på P3 guld galan så kom jag ihåg alla underbara låtar som man lyssnat på till dödens dagar och tråkigt nog spelat sönder lite.
Jag är en riktig repeat människa och på den vägen så spelar jag lätt sönder låtar.
I dag kan jag lyssna på alla album med Johnossi utan att känna mig trött på dem, så ett uppehåll är nog inte så illa trots allt.
 
Två av dom första låtarna jag spelade sönder var Man must dance och Summerbreeze.
Gissar att den låt som dom flesta hört är man must dance, så ni får summerbreeze istället.
En låt som får mig att må bra och den är bara underbar, lyssna och njut!
 
 
Har ni också en tendens att spela sönder låtar?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0