Vilken dag.

 
 
Andra andvent bjöd inte på mycket trevligheter.
Jag och Elliott skulle ha dekorerat pepparkakshuset och bakat lussebullar och katter idag.
Istället vaknar jag med en hemsk magvärk som visar sig vara magsjuka.
Så jag har spenderat dagen inne på toa och tog sedan med hinken till sängen när jag skulle sova.
Precis hela dagen har det hållt igång, så nu hoppas jag på att vara fri från detta till imorgon.
Men mest av allt hoppas jag att Dylan slipper bli sjuk, det skulle vara hemskt!
Elliott är lättare att ha å göra med vid magsjuka, men såklart hoppas jag han också får förbli frisk.
 
Vätskeersättning, blåbärssoppa och vatten har jag varvat med.
Tagit ca 1-2 tsk åt gången till slut så jag hoppas kroppen tar upp lite.
Hann faktiskt med en liten frukost innan det bröt ut, bland annat hårdbröd som var allt annat än skönt att spy upp.
Kändes som jag fick rivsår på insidan, blä!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0