Tröttheten biter sig kvar

 
 
Vi känner fortfarande av tröttheten sedan julafton, Jag och Elliott iaf.
Dylan gör som vanligt, sover och äter med lite vakentid om dagarna.
Dennis tog semester på julafton men har annars jobbat som vanligt.
Vi har mest bara myst hemma idag, leker med alla julklappar även om det finns några som vi har en tendens att återkomma till.
 
Djungelboken har snurrat på tvn, den tyckte han var riktigt bra och jag gillar den med.
Läser lite nya böcker mellanåt och leker även med lera, leran verkar vara den största favoriten.
Vi gör maskar och bygger dem på hög, mackor med maskar på osv.
Från börjar fanns det fyra färger (blå, röd, grön & gul) men idag har vi lila, grön och gul.
Tror jag ska ge mig iväg och köpa lite lösa burkar med lera för att fylla på.
 
Tänkte bjuda på några bilder från våran julafton som firades hos mina föräldrar i år.
Eghentligen var det våran tur att arrangera julafton här hemma i år då vi varit hos oss vartannat år sedan vi flyttade till större, men i år så kände varken Jag eller Dennis att vi hade någon ork, så vi kunde köra två år i rad hos mina föräldrar.
 
 
 
Innan vi anlände hos föräldrarna så blev det enligt tradition jullunch hos Dennis syster med familj.
Grötlunch, paketöppning och därefter kaffe och kakor innan vi åker åt olika håll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0