Ny kamera!

 
 
Jag sa tidigare att jag nog inte hade råd med ett nytt kamerahus innan jul.
Men jag bestämde mig för att det hade jag visst!
Så en D700 har fått flytta in till oss, eller mig för det är min kamera.
En trevlig nyhet var att två av mina objektiv passar fullformat och inte ett som jag från början trodde.
Jag har med säkerhet tre som inte passar och sen har jag ett som jag inte provat ännu.
Så nu har jag en Nikon D90 över som ska säljas, samt lite optiker.
Någon som är intresserad kanske?
 
 
Jag är så kär i denna skönhet.
Ja, jag vet att utväxten måste fixas.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Hihi, men du var ju nyss gravid ;) Jag tyckte det var jätte mysigt förra gången och har sedan längtat av och till efter känslan igen. tyvärr känns det inte lika utan har mest bara varit jobbigt hittills. Hoppas det vänder snart och jag kan njuta mer utav det :)


Åh, vad roligt med en ny kamera!! :D

2013-12-08 @ 12:08:56
URL: http://eleni.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0