New in

 
 
Jag var ner på stan i lördags för att köpa en ny hjälm och sen fynda lite på rean.
Jag var främst ute efter någon ögonskugga och glitter.
Hittade en ögonskugga som var kraftigt nedsatt, inte färgen jag hade tänkt mig men det kan vara kul med något annat ibland med.
Jag kör ofta på neutrala bruna/beiga färger så en plommonlila fick följa med hem.
Nagelstickers fyndade jag för ingenting, har redan en silver sedan innan och köpte nu hem två till så jag ska ta och prova någon dag.
Naglarna ser precis ut som aluminiumfolie med dessa på, skit snyggt tycker jag.
 
En flytande eyeliner med svart & silverglitter i som jag nog ska ha imorgon.
Var ute efter en till med enbart silverglitter och en genomskilnig bas också, men den var slut.
Tror jag har en gammal som ligger här hemma, vet dock inte om den klumpat ihop.
Två nagellack köpte jag också med, men ingen av dem var på rea.
 
 
 
Nagellacken var ganska svårt att fånga på bild.
Det första har en genomskilnig bas med svart och rött glitter i.
Den andra har en skir lilabas med lila, blått och magentaglitter i.
Kan visa bild på grejorna allteftersom de använda och mitt minne håller.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0