Kalender 2014

 
 
I torsdagskväll åkte jag iväg på ett litet fotojobb.
Jag skulle fota Sundsvall wildcats damlag till en årskalender, (mitt älskade gamla lag).
Det var ett tag sedan jag gjorde ett riktigt fotojobb och det såg jag verkligen fram emot.
 
Efter deras träning gick vi ner till bandyplan och fotade i rundeln bortanför.
Dom hade redan tänkt ut hur alla tolv månader skulle se ut och allt gick väldigt smidigt.
Märks att det är ett lag, det var inga problem att sammarbeta.
Idag har jag fixat klart dessa bilder och jag känner mig väldigt nöjd faktiskt.
Har aldrig haft ett sånt här jobb tidigare, utan mest bara fotat spelningar på Club Deströyer & Nordfest.
Det var hemskt roligt och skulle inte tacka nej till att göra det igen.
 
Nu tycker jag ni ska stödja den lokala damhockeyn och beställa en kalender.
Ni kan lämna beställningen till mig så ska jag kolla om det går att lösa, men gör det så snart som möjligt då det egentligen bara beställs ett visst antal kopior till laget.
Priset kommer landa mellan 100-200:- och vinsten går direkt till laget, så det är inte mycket pengar.
Ha den på kontoret, hemma eller ge bort den till någon.
 
 
 
Här har ni ett litet smakprov på bilderna som togs.
Resten får ni se när ni fått kalendern.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0