Fyra dagar

 
 
Nu har vi bara fyra dagar kvar till julafton.
Hur sjukt låter inte det egentligen?
Jag har i stort sätt noll julkänsla i kroppen, det kan jag inte minnas att jag någonsin haft.
Hoppas att det kommer krypande på julafton iaf, när det blir som mest påtagligt.
 
Idag gjorde jag ett tappert försök att få till lite juliga känslor.
Jag och Elliott har klätt julgranen och han lyckades sprida ut kulorna rätt bra tycker jag.
Förra året satt alla i en stor klump, haha.
Vi har spelat julmusik precis hela dagen och även slagit in paket.
Jag fixade med papper och snöre medan han tejpade.
 
Men.
Kan inte påstå att mitt försök lyckades.
Ska ta och fortsätta med inslagningen av klappar nu och städa lite.
Hörs!
 
 
 
Bjuder på en bild av årets julgran, i ljust och mörkt rum.
Plus en liten närbild på mina favoritkulor som jag hoppas att de aldrig någonsin går sönder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0