Detaljer

 
 
Här kommer lite detaljer av våran juldekoration här hemma.
Jag och Elliott ska precis sätta oss ner och pyssla lite till.
Så imorgon kanske det tycker upp ytterligare lite bilder, eller detaljer på vad som finns.
Detta år har jag verkligen tagit mig tiden och fixa extra mycket, men det kommer nog i takt med att Elliott blir större och jag vill dels att han ska känna att det är en speciell högtid som förknippas med mys, även för våran skull så vi ska få den där extra julkänslan.
För det blir väldigt mysigt i hemmet tycker jag.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Men så fint med hyacinterna. Hur gör man den dekoren? Kram

Svar: Tog bort "krukan", rev lös lite tidningspapper och lindade runt dem, ner i en syltburk som jag tagit bort locket på. Sedan knöt jag snöre runt två av dem och runt burken på den tredje. Tröck ner dekorations svampar och bär i jorden och sedan är det klart!
Frida W

2013-12-02 @ 18:45:20
URL: http://mallaballa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0