Dan före dan.

 
 
Nu är i stort sätt alla julklappar inslagna och på plats ute hos mina föräldrar.
Jag slår in de sista idag med Elliotts hjälp, han får välja snören och tejpa.
Lite då och då springer han iväg då han tröttnat men kommer tillbaka efter en stund och vill tejpa lite mer.
Paket som tomtenissarna kommer med imorgon bitti till Elliott är undanlagd, nu ska jag bara komma ihåg att lägga dem i hans julbjörn innan jag lägger mig.
 
Vi har även pysslat ihop två tomtar av toarullar som Elliotts gammelmormor och min moster ska få.
Även där har han fått välja papper till kläder, tejpat och jag har klippt och klistrat.
För det mesta går det bra, men ibland kan han bli lite väl ivrig, men vilket barn är inte det?
Bara ögon och skägg kvar och sedan ska vi göra två påsar som de ska få ligga i.
 
Sedan är det bara packning kvar, alltid lika svårt.
Det ska finnas allt jag behöver, till Elliott och sedan Dylan för tre dagar.
Dylan är nästan svårast nu, x antal plagg ska med då han är mer rörlig och därmed kräks lite mer.
Elliott är en hejare på att smutsa ner sig så det ska väl med en hög med kläder där också.
Samt mat, blöjor, tvättlappar, tutte, kudde till båda, pyjamaser, nappflaskor, snutte mm.
Nej, dags att börja på en lista så inget blir glömt.
 
 
De flesta paketen som nu står ute hos mina föräldrar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0